"هو هنا بالفعل ."

الترجمة:He is here already.

January 19, 2015

10 تعليقات
هذه المناقشة مغلقة.


habibaellamey

ملاحظة يستفيد بها الجميع :) already من الكلمات اللي ينفع نحطها في نهاية الجملة أو بعد الفعل المساعد فنقدر نقول He is already here أو He is here already.


[مستخدم حسابه معطّل]

    شكرا وانا لاحظت هالشي


ahmedhemeda

    He is here indeed ..... ليه غلط ؟


Mary_ah

    صحيحة، تمت إضافتها. :)


ahmedhemeda

    شكراًُ جزيلاً ... لكي


mali87616

    It is already here


AssoAdam

    انا كتبتها كده وقالي غلط !!!!!!!!!!!


nooor933546

    الله يفتح عليكم


BasharAhme

    Already=حاضراً = فعلياً

    تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.