"هو هنا بالفعل ."

الترجمة:He is here already.

منذ 4 سنوات

12 تعليقًا


habibaellamey

ملاحظة يستفيد بها الجميع :) already من الكلمات اللي ينفع نحطها في نهاية الجملة أو بعد الفعل المساعد فنقدر نقول He is already here أو He is here already.

منذ 3 سنوات

ahmedhemeda

He is here indeed ..... ليه غلط ؟

منذ 4 سنوات

Mary_ah

صحيحة، تمت إضافتها. :)

منذ 4 سنوات

ahmedhemeda

شكراًُ جزيلاً ... لكي

منذ 4 سنوات

hibasaadeh

ليه غلط He is really here

منذ 3 سنوات

habibaellamey

تقريبًا كده هيكون سؤال Is he really here? يعني استفهام أصلها مش هتنفع نقول إنه هنا حقًا إلا إذا كانت صيغة تعجب إنه هنا حقًا!!

منذ 3 سنوات

j4xj1

he is here actually ? why is it wrong ?

منذ 3 سنوات

mali87616

It is already here

منذ سنتين

AssoAdam

انا كتبتها كده وقالي غلط !!!!!!!!!!!

منذ سنة واحدة

nooor933546

الله يفتح عليكم

منذ سنة واحدة

awadhSalih

He is here really لماذا غلط ؟؟

منذ سنة واحدة

hasanabusa1

جيد جدا

منذ 11 شهرًا
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.