1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У мене блакитний капелюх."

"У мене блакитний капелюх."

Переклад:I have a blue hat.

January 19, 2015

2 коментарі


30misha

У попередньому тестовому завданні потрібно було перекласти речення: "У мене помаранчеве пальто", тоді програма переклала без артикля "I have orange coat". (Хоча я поставив артикль "аn") Нині речення подібне за конструкцією, але тепер вжито артикль. Тому вкрай важливо розяснити чому у схожих реченнях в одних випадках вживається артикль, а в інших ні.


SergioRuido

Як давно було попереднє тестове завдання? Наразі в курсі немає такого речення - I have orange coat. Це помилка, очевидно, артикль потрібен.

Вкрай важливо перечитувати граматичні примітки і нотатки про вживання артиклю і якщо там щось не так або не зовсім зрозуміло - повідомляти.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.