Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"He eats an apple."

Vertaling:Hij eet een appel.

2
3 jaar gelden

2 opmerkingen


eleonore2212

waarom zeggen we nou eats en ni gewoon eat

6
Reageer1 jaar gelden

MyrtheKuij

Met het werkwoord komt er als het hij of zij is komt er een s bij

4
Reageer1 jaar gelden

eleonore2212

waarom zeggen we nou eats en ni gewoon eat

6
Reageer1 jaar gelden

MyrtheKuij

Met het werkwoord komt er als het hij of zij is komt er een s bij

4
Reageer1 jaar gelden

eleonore2212

waarom zeggen we nou eats en ni gewoon eat

6
Reageer1 jaar gelden

MyrtheKuij

Met het werkwoord komt er als het hij of zij is komt er een s bij

4
Reageer1 jaar gelden