1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I remember her dress."

"I remember her dress."

Çeviri:Ben onun elbisesini hatırlıyorum.

January 19, 2015

19 Yorum


Karuskiko1

La bizim turkcede "ben hatirliyorum onun elbisesini" desekte anliyoz , ben onun elbisesini hatirliyorum desende ayni yoll ama ingilizcede fark ediyor :)


Nisa1183

Ama Duolingo her soruda geniş zaman kullan kuralını uyguluyor. Hem de konunun adı Geniş Zaman 2.


kenan941605

Hatırlarım da olur ama daha önce gördüğü elbise için hatırlıyorum daha uygun duruyor bana göre


krmzr

Ben onun elbisesini anımsıyorum. Neden olmadı


Perisu1231

Başına ben koymamışım


sedapilav

onun elbisesini ben hatırlarım neden olmuyor


Hayatiarga

her yerine his neden olmuyor


Csk381831

"Ben onun elbisesini hatırlarım" olması gereken.Çünkü geniş zamanda yazılmış bir cümle...


-PJM-

"Elbiseni hatırlıyorum" şu şekilde mi olacaktı: "I remember your dress" ?


aas299

Abi sınavdayım zor sorular soruyorlar ya gine hatırlatayım aas299 u takip etmeyi unutmayın.:-)


EnesMert18

Ben onun elbisesini hatırlarım dedim yanlış kabul etti


ELANURGNGR1

BEN YORULDUM HAYATTTGGGGHHHH


ELANURGNGR1

Rumbebberis diyor bise anlamiuom abi


azizhayri

Anımsamak, hatırlamak fiilinin bir daha güncel versiyonu


enes62264

Onun elbisesini hatırlıyorum da doru


Midosss

Elbisesini hatırlıyorum neden kabul edilmedi acaba?


Ylmaz87627

remember yerine yanlışlıkla remrmber yazmışım :(


Elyesa585947

Geçmişini bilmeyen gelceğinj de bilemerz


GulGul9

Cevap olarak şimdiki zamanda söylüyor. Bir yanlışlık var sanki :/ Bu arada mümkünse beni takip eder misiniz acabaaa. Edeni ederim :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.