"Zij zoekt haar moeder."

Vertaling:She searches for her mother.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


PatriciaVe842124

dat moet toch she searchs zijn derde persoon enkelvoud is toch juist maar s toevoegen

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Als een werkwoord eindigt met

-ch

-sh

-ss

-zz

-x

-o,

dan moet je es (en niet alleen maar s) toevoegen om de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud te maken.

1 jaar gelden

lionel_mes

She search for her mother kan toch ook

2 jaar gelden

HenkVanEs

Dan she searches for....

2 jaar gelden

ToSchutte

Het is she searches omdat het derde persoon enkelvoud is.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.