"Nu femeia"

Traducere:Not the woman

January 20, 2015

13 comentarii
Această discuție este blocată.


MadaMarin

No the woman de ce e greșit? Nu-i corect? Explicați-mi și mie vă rog de ce nu merge așa?


DariaBarab2

Că trebuia să pui "not" nu "no"


raeganbeast

Not si no sunt aceleasi


OnyOana12

Au fost 2 raspunsuri la fel. A fost o eroare?


Loryyyy835

Nu înțeleg dc nu a mers ,fara the!!?


Alex573613

Woman = femeie The woman = femeia


DarkVGMS

NOT E DE FORMA NEGATIVA A VERBELOR


Tatiana508452

Dar unde este verbul în cazul dat?


MAX5282836

Eu am spus NO THE WOMAN DC NU MERGE?? MA CAM ENRVEAZA DUOLINGO

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.