"The value"

Fordítás:Az érték

January 20, 2015

11 hozzászólás


Vilikegal

Ha azt irtam hogy az ár azt miert nem fogadta el? Szerintem ez szinonimaja az erteknek

March 17, 2015

Tamas51

Nem szinonimája.

March 22, 2016

Terebesi

Tesco value :D

April 1, 2016

corvusnotus

Csak azon csodálkozom, hogy egyáltalán rájöttetek, mit PRÓBÁL kiejteni...nekem úgy tűnik mintha olyan valaki próbálna beszélni, akinek a szája tele van homokkal....így aztán....hmmmm.... csak akkor tudod helyesen "megoldani", amikor többedszer jelentkezik a hibás kiejtés (nem csak erre a szóra vonatkozik az észrevételem), amit "MEGTANULTÁL (?) a megoldás-ból....

July 24, 2017

violatorenator

Minőséget írtam, az érték rokon fogalmaként. Ez nem helyes?

January 20, 2015

Abenhakan

Nem, az "quality"

January 20, 2015

violatorenator

köszi :)

February 16, 2015

csabesz3

Nem kellene félrevezetni az embert,a plussz lehetőséggel!

February 6, 2016

Myzoli

A leírásban azt írta hogy a ,,value" az ,,érték" és az ,,értéke"-t is jelenti, de a példamondatban nem fogadta el csak az egyiket.

September 26, 2016

Harga

Helyes! A szavak mondaton belüli helye megszabhatja a jelentését is. "the value - az érték" ; "its value - az értéke"

February 24, 2018

KovcsJzsef15

Ezzel a kiejtéssel én értettem "the deer"-t, the dear"-t és "the desire"-t, csak éppen "the value"-t nem.

September 17, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.