Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"There was a lack of food in Europe."

Tłumaczenie:W Europie był brak jedzenia.

3 lata temu

5 komentarzy


Yola448704
Yola448704

Duolingo, tłumaczenie: "W Europie był brak jedzenia" jest bardzo niezręczne. Dużo lepiej będzie:
Brakowało żywności w Europie / W Europie brakowało żywności

5 miesięcy temu

gosh45

zgadzam się z Tobą w 100%

2 miesiące temu

unikoripl

there nie oznacza tam?

3 lata temu

Henryk7
Henryk7

masz rację ale w tym zdaniu "there was" znaczy "był"

3 lata temu

Jola867669

Zgadzam się.

1 miesiąc temu