1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are on stage."

"We are on stage."

Překlad:Jsme na jevišti.

January 21, 2015

15 komentářů


trikrata

Proč před stage nemusí byt žádný člen ?


nueby

Protože to tak hodně anglofonních lidí používá: http://goo.gl/4pQtc1

Pro tuto větu jsou uznávány všechny tři možnosti.


pavvra

mě to odpověď "We are on the stage" neuznalo kvůli určitému členu.


kacenka9

Tam ale jsou vsechny moznosti uznavany. Primo vam to preskrtlo ten urcity clen? Nemel jste tam nekde jinou chybu nebo preklep?


pavvra

Není tam ta věta duplicitně?

Zkusil jsem to několikrát znovu a zjistil jsem:

  • překlad "Jsme na jevišti." mi to tu větu uznalo (ale není u ní tam tato diskuze!)

  • překlad "We are on stage." do češtiny tuto diskuzi zahrnuje

  • u "Napište, co slyšíte" mi to škrtne určitý člen a tato diskuze tam zase je

Neznám pozadí, ale připadá mi to jako že ty poslední dvě varianty jsou jednou vámi vyplněnou úlohou a ta první jinou.


kacenka9

Neni. Ja se na tuto vetu dostanu odsud, takze me to vezme presne na tu samou, ale jsou tam o stage 3 vety a kazda jina. Obracene preklady maji vlastni diskuze, ale z naseho pohledu je to pod tou samou vetou. Tato diskuze je o tom, jak prelozit z AJ do CJ. Takze je divne, ze by vam to neuznalo 'the stage;, protoze to je obracena diskuze. U napiste co slysite to asi rika 'We are on stage' a kdyz na pisete 'we are on the stage', tak to je spatne. Protoze jste 'the' neslysel, takze to je jasne.


pavvra

tak tím se to vysvětluje: dělal jsme poslech, udivila mě absence "the" a diskuze mě zmátla. Díky za čas.


Libac

Dík za vysvětlení a odkaz. :)


AjKUiP

Proč je slovo jeviště bez členu? A proč se členem to hlásí chybu?


Nemesis_NaR

Přečti si nejdříve již existující diskuzi, než se na něco zeptáš. Bo se to tu už probíralo. V návaznosti na ni dodávám - pokud ti při překladu systém odpověd s "the" neuznal, tak pomůže jedině printscreen.


Gigly2

Šlo by jsme na podiju


ValaCZE

Podiu ano, podiju nikoliv.


Jenda-48

Bez členu??, Proč?


ValaCZE

Pročtěte si diskuzi a najdete odpověď.


Jenda-48

Díky, dlouhé čtení, chybu jsem neměl jen se občas divím a raritky si vypisuji zvlášť. Ještě dodám, ve cvičení, kde jsem reagoval, vůbec žádná diskuse nebyla, proto jsem to napsal. Jinak bych si ji určitě přečetl, protože to dělám vždy. Díky za reakci, takto jsem se k ni dostal. Ještě jednou dekuji.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.