"Co musí přidat?"

Překlad:What does he have to add?

January 21, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TomHerr1

What does he need to add? Kde je chyba? V jiné větě v tomto cvičení je need to prekladano take jako muset.


ValaCZE

No on je mezi must -muset (i kdyby trakaře padaly)

have to - muset (ale nemusí to být tak hned)

a need to - muset (protože je potřeba, aby to někdo udělal)

významový rozdíl. Otázka je jestli se to měkké need to sem hodí. Já bych řekla, že vzhledem k tomu, že dotyčný má něco někam přidat (např. aby se mu povedlo uvařit jídlo), tak ne.


mimochodnik

Děkuji, také jsem použila need to a přesně takovéhle jasné vysvětlení jsem potřebovala. Konečně budu tušit, kterou variantu kdy použít.


Linda59214

bude to asi ale hodně subjektivní - mně se právě need sem hodí a řekla bych, že by mělo být uznáno


DirectionerAda

Ja bych řekla, že je to právě naopak : Must - z moji iniciativy, musim si koupit nove jeany, protože jsou mi male, ale když nekoupim, nic se nestane. Have to - je to narizeno nekym z vrchu, ci zakonem, v praci musim nosit uniformu.


Jitka894156

Vzhledem k tomu, že není jasné, kdo musí přidat, není správná odpověď i "What do they have to add?"


HelenaNyx

proč nejde "what do they have to add"


AlmaMESTLO1

Také si myslím, že by nám "need to" místo "have to" měli uznat? Ála


Joseph4111943

A proto by měla platit pro všechny možné podměty(v příslušné osobě), ne? = what he/she/it(dítě!) has to, nebo what they have to???


Martin_Gray

V této větě bez kontextu by mělo být uznáno i "need to".


Zdenek570641

What do they have to add? V České větě neni jasně on, oni, ony.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.