"I exercise."

Çeviri:Ben egzersiz yaparım.

3 yıl önce

26 Yorum


smilesinthehell

Alıştırma yaparım kabul edilmedi. uygun bir yanıt değil mi ?

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Alıştırma yapmak tabiki de olmaz.

1 yıl önce

airsakarya

aşağıda problem rapor et butonu görünmüyor mu?

3 yıl önce

SHT1888

Ben alıştırma yaparım, olmuyor mu?

3 yıl önce

airsakarya

aşağıda problem rapor et butonu görünmüyor mu?

3 yıl önce

EnginEkici

29.11.2015 ve raporlanmasına rağmen "alıştırma yaparım" halen kabul edilmiyor..

3 yıl önce

SHT1888

Alıştırma yaparım, doğru değil mi? Kabul etmedi.

3 yıl önce

airsakarya

aşağıda problem rapor et butonu görünmüyor mu?

3 yıl önce

Outface

Hadi ama. Alistirma yaparim kabul edilmeli artik. Bu yazilanlar modlara gitmiyor mu? Olur olmaz desin bari biri.

3 yıl önce

airsakarya

aşağıda problem rapor et butonu görünmüyor mu?

3 yıl önce

zafer_turan

Alıştırma da kabul edilmeli

2 yıl önce

tolgazk

idman yaparım da kabul edilmeli

2 yıl önce

firatsakar

"Antreman" da kullanılabilir.

3 yıl önce

Bobysi

Antreman kabul edilmedi

3 yıl önce

SHT1888

Raporladım

3 yıl önce

htdevo
htdevo

"I do exercise" da olur mu?

2 yıl önce

CanDemirci6

ı exercise idman alıştırma olmalı, sport =spor cevabınız yanlış

1 yıl önce

BerkayKo9

Calisirim neden olmaz

11 ay önce

BerkayKo9

Calisirim neden olmaz

11 ay önce

zeylumk

Neden do kullanmadık?

8 ay önce

ozguraydin33

Bu kelimeler mantik hatasina sahip do yu ekelemesi daha manali olacakti

4 ay önce

SenamWinch

''I exorcise'' - Sam Winchester sjsldkkjddkkd

2 yıl önce

whereisdatmoose

its my love

1 yıl önce

sydmrt

i do exercise falan olmaz mı i exercise ben egzersizim gibi exercise bildiğim do alır önüne

3 yıl önce

MeteUelkue

Exercise bir fiildir ve cümlede am/is/are olmadığından "ben egzersizim" gibi bir cümle olamaz.

3 yıl önce

esinpein0

Çok haklısınız.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.