1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where are the scissors?"

"Where are the scissors?"

Çeviri:Makas nerede?

January 21, 2015

13 Yorum


squall059

Makas cift kisimdan olustugu icin tekil olmaz. Shoes gibi.


gkalpfer

İngilizcede makas nerede demek where are the scissors demekse makaslar nerede nasıl yazılır? Thanks.


AknK6

Galiba ikiside aynı.


nero710746

Ama kelimelerde makaslar olması gerekiyordu


EsmaTanrse

Soru işareti koymadığım için mi cevabım yanlış sayıldı?


BeratEmin10

hayır belki yanlış yazmışındır


Shahrazad26

A pair of scissors is iki makas yoksa bir makas?


AkmCanSude

İlk bakışta şaşırtıcı gelebilir ama, "a pair of scissors" = 1 makas :)


gldwZP

Makası nerede de anlaşılabiliyor 'The' ekinden kaynaklı olarak


hasan913187

Neden is değil de are kullanılıyor


mudi658602

burada ARE kullanıldığı için çoğul olması gerekmezmiydi


HamitYlmaz7

makaslar olması gerekmez mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.