"Bizsuyagireriz."

Çeviri:We go into the water.

3 yıl önce

7 Yorum


stonemgal

we get into the water neden yanlis?

3 yıl önce

softdevil

Geniş zamanda fiil cümlesinde yardımcı fiil kullanamazsın

3 yıl önce

sonmez35

"We go in the girl" de ne yaw :))

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

we go into the woman nedir ? :D Program fantazi peşinde :D

3 yıl önce

RumeysaTas

İnto ile to arasindaki fark ne

2 yıl önce

QmmeR

We enter the water ??

2 yıl önce

zeyyneppp

In yetmezmi into ne anlama geliyor ve hangi durumlarda kullaniliyor

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.