1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You eat the ducks."

"You eat the ducks."

Traducere:Tu mănânci rațele.

January 21, 2015

15 comentarii


olly.olly.

daca eu am raspuns you= tu, de ce nu a fost acceptat ca si corect...?...


MirelaDine

De ce nu e acceptată și varianta la singular?


AdyGavril

("You"tu )de unde spune...."voi" mancati rate??


Mara969328

Cuvantul "you" inseamna la singular "tu" , iar la plural "voi".


GabrielCla189382

You este folosit si la plural.


Adelina190331

Aloha mă,eu nu mananc rate!!!!!!!!!???????


MirelaDine

Pentru că se presupune că o singură persoană nu poate mânca mai multe rațe?


Olesea158322

Chiar nu ma dumeresc


NekoEma

Se scrie tu nu voi... Sunteți mai rău decăt google translete


RazvanBr

Omule e și la plural


Lumi130

Corect MirelaDine!!! Se presupune ca o persoana nu mananca mai multe rate!


Theeodoree

A in loc de the se intelege ....


Luna_Manybook

De ce mâncați ratele? :)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.