A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"És te?"

Fordítás:And you?

3 éve

19 hozzászólás


Szotyikaszv

Ez tök egyszerű

3 éve

LiloCica

Sokkal értelmesebb lenne ha raknának kerdojelet is

2 éve

BPSS4

Szerintem is

2 éve

KissMaja

De az angolok nem az íráshellel állapítják meg milyen mondat hanem a szavak sorrendjéből!!

2 éve

firecat13

Jó lett az elöbbi a(z)és te:and you.

11 hónapja

Dice507

És-sel nem kezdünk mondatot...

2 éve

Szabina235623

Ne mar nem erzekelte :(

11 hónapja

Balzs121067

And es end nm ugyanaz ? Es az endet miert nem fogadta el ?

2 éve

BereczVivi

Nem

2 éve

Zsuzsa956171

Az end az valaminek vége,,,az and viszont és

9 hónapja

KissMaja

Mert az nem angol szó vag lehet rosszul tudom mert még csak 8 vagyok.

2 éve

BereczVivi

Het nem az end az a vég

2 éve

BereczVivi

Hany eves vagy dragasagom lehet azert vagy ilyen bugyuta

2 éve

bumbi64

Az end az a vege

2 éve

VandaVarga4

!!Ha nem tudnál olvasni!! 8 éves a csaj. Remélem segítettem "dragasagom". ;-)

2 hónapja

8Ferenc8

Rgg'66$&&)2)8 bihhh##)8

3 éve

KissMaja

Mivan¿????¿¿¿¿¿?????¿¿¿???¿¿¿???Na jó tudom hétfő!!;D

2 éve

nemetheszter12

Ez nekem magas.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Pontosan mi lenne a gond?

3 éve