"How does it affect the site?"

Fordítás:Hogy érinti ez a webhelyet?

January 21, 2015

13 hozzászólás


szelga

Milyen hatással van az oldalra? Miért nem jó?

January 29, 2015

Abenhakan

Az sem rossz.

January 29, 2015

Bonzor

Viszont nem fogadja el. :( Jelentem!

August 22, 2015

GborHollsi

Hogyan érinti ez a helyet? Megint egy nem elfogadott jó fordítás! :(

March 15, 2015

karolyi.ga

Site nemcsak webpage hanem terulet (pl. Epitesi teruletu

January 21, 2015

Abenhakan

Igaz.

January 21, 2015

eminens2

Hogy érinti ez az oldalt? Elfogadja: 2018.07.17.

July 17, 2018

aptg.gabi

"Milyen hatása van az oldalra?"-elfogadja.

December 24, 2018

N.Szel_Mari

melyik rész a '-ra'

December 14, 2016

SzigethyEn

Ha honlap akkor homepage, ha egy oldal a neten akkor website. En helyszint irtam, azt persze nem fogadta el.

June 6, 2017

PlErds2

Hogyan hat ez a webhelyre? Ez bizony jó fordítás!

July 17, 2017

Sztankay54

A Duo nem javítja a fordítási lehetőségeket.Csak az egyetle általa leírtat kell visszadni megoldásként,pedig ez HIBA.

October 16, 2018

Fatima197349

A weblapot miért nem fogadja el csak a webhelyet? Én személy szerint nem nagyon hallom webhelyként magyarul, olyan suta...

January 11, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.