A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How does it affect the site?"

Fordítás:Hogy érinti ez a webhelyet?

0
3 éve

11 hozzászólás


szelga

Milyen hatással van az oldalra? Miért nem jó?

3
Válasz13 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az sem rossz.

1
Válasz3 éve

Bonzor

Viszont nem fogadja el. :( Jelentem!

0
Válasz2 éve

GborHollsi

Hogyan érinti ez a helyet? Megint egy nem elfogadott jó fordítás! :(

2
Válasz3 éve

kogu4
kogu4

v.ö. The problem does not affect the whole system. A probléma nem érinti az egész rendszert.

1
Válasz3 hónapja

eminens2

Hogy érinti ez az oldalt? Elfogadja: 2018.07.17.

1
Válasz4 hete

karolyi.ga

Site nemcsak webpage hanem terulet (pl. Epitesi teruletu

0
Válasz3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igaz.

1
Válasz3 éve

N.Szel_Mari

melyik rész a '-ra'

0
Válasz1 éve

SzigethyEn

Ha honlap akkor homepage, ha egy oldal a neten akkor website. En helyszint irtam, azt persze nem fogadta el.

0
Válasz1 éve

PlErds2
PlErds2

Hogyan hat ez a webhelyre? Ez bizony jó fordítás!

0
Válasz1 éve