1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The teacher will present it."

"The teacher will present it."

Fordítás:A tanár fogja bemutatni.

January 21, 2015

21 hozzászólás


resi69

Direkt irtam oda, hogy "ezt" mert tudom, hogy a madarunk nem szereti ha kihagyom, erre most emiatt oda lett egy eletem. Koszi duo!!!!


fectroll

"azt" jobb lett volna. Hogy miért? CSAK...


grumbler47

"Ezt a tanár fogja bemutatni ez." ez a mondat a helyes megoldások között szerepel. Ezt!!! hogyan kell értelmezni?


Sztankay54

Mit jelent tulajdonképpen a present ? Csak azért kérdezem mert a felbukkanó segítségben szó sincs a bemutatni jelentéséről.


johalasz46

Sokjelentésű szó. - Átad, átnyújt, benyújt, előad, bemutat... etc. - a szótár szerint. Tehát jó ! - 2019.12.


istvanatanulo

A google translate szerint: present= ajándék, presentation=bemutatás, beállítás, presentations= előadás (show), ÉS A PRESENTS= a BEMUTATJA.


TasiEszter

A tanár elő fogja adni nem jó...?


Abenhakan

Az is elfogadható.


AgnesHeged

Meg mindig nincs ott a "bemutatni"szo forditasi lehetoseg.


e.strehli

Én meg "azt" írtam és az enyém is odalett :(


Nyuszi100

De az it ezt jelent, akkor miert nem fogadja el, hogy a tanar ezt be fogja mutatni. -t?


kinsfolk

Ezt én sem értem :(


barnak01

Se EZT, se AZT, nem írtam, talán ezért Duo a bagoly elfogadta. ;-)


voinearoza

A tanar bemutatni fogja......igy nem hasznaljuk ... en ,,,a tanar bemutatja hat ez jelen de beszelgetesben a...majd..pontositana ..hat elbuktam de akovetkezo jobb lesz....


Mamika51

én is "ezt" írtam, nem fogadta el. MIÉRT?


MartosBogi

Valamit elgépeltem. A program kijavított, hogy írjam ezt: A tanár bemutatni fogja. Szerintem "A tanár be fogja mutatni" vagy "A tanár fogja bemutatni" példamondat talán helyesebb volna!" a "bemutatni fogja" helyett. Köszönöm!


VivienHazuga

Én a mondat végi "it" miatt írtam úgy, hogy a tanár fogja előadni "ezt". Nem kellett volna...


Mittu_Domain

A tanár bemutatja majd. Ezzel mi a baj?


panitimarta

én is ezt írtam :)


novag

Ezt a tanár fogja bemutatni. nem fogadta el, de a "Ezt a tanár fogja bemutatni ez." javaslatot elfogadta volna?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.