"The teacher will present it."

Fordítás:A tanár fogja bemutatni.

January 21, 2015

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


resi69

Direkt irtam oda, hogy "ezt" mert tudom, hogy a madarunk nem szereti ha kihagyom, erre most emiatt oda lett egy eletem. Koszi duo!!!!


grumbler47

"Ezt a tanár fogja bemutatni ez." ez a mondat a helyes megoldások között szerepel. Ezt!!! hogyan kell értelmezni?


Sztankay54

Mit jelent tulajdonképpen a present ? Csak azért kérdezem mert a felbukkanó segítségben szó sincs a bemutatni jelentéséről.


istvanatanulo

A google translate szerint: present= ajándék, presentation=bemutatás, beállítás, presentations= előadás (show), ÉS A PRESENTS= a BEMUTATJA.


johalasz46

Sokjelentésű szó. - Átad, átnyújt, benyújt, előad, bemutat... etc. - a szótár szerint. Tehát jó ! - 2019.12.


TasiEszter

A tanár elő fogja adni nem jó...?


Abenhakan

Az is elfogadható.


AgnesHeged

Meg mindig nincs ott a "bemutatni"szo forditasi lehetoseg.


e.strehli

Én meg "azt" írtam és az enyém is odalett :(


Nyuszi100

De az it ezt jelent, akkor miert nem fogadja el, hogy a tanar ezt be fogja mutatni. -t?


kinsfolk

Ezt én sem értem :(


barnak01

Se EZT, se AZT, nem írtam, talán ezért Duo a bagoly elfogadta. ;-)


voinearoza

A tanar bemutatni fogja......igy nem hasznaljuk ... en ,,,a tanar bemutatja hat ez jelen de beszelgetesben a...majd..pontositana ..hat elbuktam de akovetkezo jobb lesz....


Mamika51

én is "ezt" írtam, nem fogadta el. MIÉRT?


MartosBogus

Valamit elgépeltem. A program kijavított, hogy írjam ezt: A tanár bemutatni fogja. Szerintem "A tanár be fogja mutatni" vagy "A tanár fogja bemutatni" példamondat talán helyesebb volna!" a "bemutatni fogja" helyett. Köszönöm!


VivienHazuga

Én a mondat végi "it" miatt írtam úgy, hogy a tanár fogja előadni "ezt". Nem kellett volna...


Mittu_Domain

A tanár bemutatja majd. Ezzel mi a baj?


panitimarta

én is ezt írtam :)


zoltan278551

Tudjatok ! Nem èrdekel hogy allandòan azzal jottok hogy kiestem innen vagy onnan Pedig naoonta becsuletesen vegzem a feladatokat De engem ezzel nem tudtok manipulálni Mert nem èrdekel Csak gondoltam tudjatok ròla .. Ja ès sût a globalizmus es a manipuláciò az egèszbõl ...


JohnWeber786406

A tanár fogja bemutatni. ????
A tanár be fogja bemutatni. ?????? Hogy tudod?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.