A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The teacher will present it."

Fordítás:A tanár fogja bemutatni.

3 éve

17 hozzászólás


resi69

Direkt irtam oda, hogy "ezt" mert tudom, hogy a madarunk nem szereti ha kihagyom, erre most emiatt oda lett egy eletem. Koszi duo!!!!

3 éve

grumbler47

"Ezt a tanár fogja bemutatni ez." ez a mondat a helyes megoldások között szerepel. Ezt!!! hogyan kell értelmezni?

3 éve

Sztankay54

Mit jelent tulajdonképpen a present ? Csak azért kérdezem mert a felbukkanó segítségben szó sincs a bemutatni jelentéséről.

2 éve

TasiEszter

A tanár elő fogja adni nem jó...?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is elfogadható.

3 éve

AgnesHeged

Meg mindig nincs ott a "bemutatni"szo forditasi lehetoseg.

2 éve

e.strehli

Én meg "azt" írtam és az enyém is odalett :(

3 éve

Nyuszi100

De az it ezt jelent, akkor miert nem fogadja el, hogy a tanar ezt be fogja mutatni. -t?

3 éve

kinsfolk

Ezt én sem értem :(

3 éve

barnak01
barnak01

Se EZT, se AZT, nem írtam, talán ezért Duo a bagoly elfogadta. ;-)

3 éve

voinearoza

A tanar bemutatni fogja......igy nem hasznaljuk ... en ,,,a tanar bemutatja hat ez jelen de beszelgetesben a...majd..pontositana ..hat elbuktam de akovetkezo jobb lesz....

3 éve

Mamika51

én is "ezt" írtam, nem fogadta el. MIÉRT?

2 éve

MartosBogi

Valamit elgépeltem. A program kijavított, hogy írjam ezt: A tanár bemutatni fogja. Szerintem "A tanár be fogja mutatni" vagy "A tanár fogja bemutatni" példamondat talán helyesebb volna!" a "bemutatni fogja" helyett. Köszönöm!

2 éve

vinyegretta

:-)))

1 éve

VivienHazuga

Én a mondat végi "it" miatt írtam úgy, hogy a tanár fogja előadni "ezt". Nem kellett volna...

2 éve

Mittu_Domain

A tanár bemutatja majd. Ezzel mi a baj?

2 éve

panitimarta

én is ezt írtam :)

2 éve