Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir parti olacak."

Çeviri:There is going to be a party.

3 yıl önce

7 Yorum


Hisar34
Hisar34

"A party will be" olursa anlam cok farkli kk olur?

3 yıl önce

cLugur

Türkçe düşünmeyin. A party burda özne değil nesne. Eğer dediğin gibi olursa parti bişeyi yapacak gibi saçma bir anlam çıkar.

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Teşekkürler

2 yıl önce

Ne6ahat

Ben de aynı hataya düştüm

2 yıl önce

eceyldz123

Aslında Türkçesi yine özne.Başka bir açıklama yapabilir misiniz?

4 ay önce

onurkizildag

There is nereden geldi

4 ay önce

Mrym_44
Mrym_44

Ben de It will be a party dedimmm

2 ay önce