Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I study English."

Μετάφραση:Εγώ μελετάω Αγγλικά.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


wchargin
wchargin

Να μου λένε, "Μιλάς Ελληνικά;", μπορώ να λένω, "Την μελετάω"; Ή είναι "Τα μελετάω", ή τι;

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Στην ερώτηση "Μιλάς ελληνικά;" μπορούμε να πούμε "Τα μελετάω".

Στην ερώτηση "Μιλάς την ελληνική γλώσσα;" μπορούμε να πούμε "Τη μελετάω".

πριν από 3 χρόνια

MICHALAKOS0

Μελετώ Αγγλικά

πριν από 2 χρόνια

tasosx
tasosx

Μαθαίνω αγγλικά δεν ειναι σωστό?

πριν από 2 μήνες

SkVJ1

Νομίζω ότι το¨μαθαίνω αγγλικά ¨πρέπει να θεωρηθεί σωστό

πριν από 1 εβδομάδα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Το "μαθαίνω" δεν είναι συνώνυμο του "μελετάω". Πρόκειται για δύο διαφορετικά ρήματα. Στα Αγγλικά, το "study" μπορεί να σημαίνει είτε "μελετάω/διαβάζω", είτε "σπουδάζω". Το "μαθαίνω" είναι "learn" :)

πριν από 1 εβδομάδα