"I study English."

Μετάφραση:Εγώ μελετάω Αγγλικά.

January 22, 2015

6 σχόλια


wchargin

Να μου λένε, "Μιλάς Ελληνικά;", μπορώ να λένω, "Την μελετάω"; Ή είναι "Τα μελετάω", ή τι;

January 22, 2015

ssurprize

Στην ερώτηση "Μιλάς ελληνικά;" μπορούμε να πούμε "Τα μελετάω".

Στην ερώτηση "Μιλάς την ελληνική γλώσσα;" μπορούμε να πούμε "Τη μελετάω".

January 22, 2015

MICHALAKOS0

Μελετώ Αγγλικά

August 16, 2016

tasosx

Μαθαίνω αγγλικά δεν ειναι σωστό?

July 24, 2018

SkVJ1

Νομίζω ότι το¨μαθαίνω αγγλικά ¨πρέπει να θεωρηθεί σωστό

October 10, 2018

MarsTheSoap

Το "μαθαίνω" δεν είναι συνώνυμο του "μελετάω". Πρόκειται για δύο διαφορετικά ρήματα. Στα Αγγλικά, το "study" μπορεί να σημαίνει είτε "μελετάω/διαβάζω", είτε "σπουδάζω". Το "μαθαίνω" είναι "learn" :)

October 10, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.