1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I study English."

"I study English."

Μετάφραση:Εγώ μελετάω Αγγλικά.

January 22, 2015

8 σχόλια


wchargin

Να μου λένε, "Μιλάς Ελληνικά;", μπορώ να λένω, "Την μελετάω"; Ή είναι "Τα μελετάω", ή τι;


ssurprize

Στην ερώτηση "Μιλάς ελληνικά;" μπορούμε να πούμε "Τα μελετάω".

Στην ερώτηση "Μιλάς την ελληνική γλώσσα;" μπορούμε να πούμε "Τη μελετάω".


MICHALAKOS0

Μελετώ Αγγλικά


tasosx

Μαθαίνω αγγλικά δεν ειναι σωστό?


SkVJ1

Νομίζω ότι το¨μαθαίνω αγγλικά ¨πρέπει να θεωρηθεί σωστό


MarsTheSoap

Το "μαθαίνω" δεν είναι συνώνυμο του "μελετάω". Πρόκειται για δύο διαφορετικά ρήματα. Στα Αγγλικά, το "study" μπορεί να σημαίνει είτε "μελετάω/διαβάζω", είτε "σπουδάζω". Το "μαθαίνω" είναι "learn" :)


jzFG202135

Μελετάω είναι


Athanasios735475

Είσαστε μαλακές

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.