1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Тарілка"

"Тарілка"

Переклад:A plate

January 22, 2015

7 коментарів


a3gG3

Ви неправильно мислите правильно a plate


ser.antonets

чому переклад "plate" не вірний ?


Constantinum

За правилами, перед іменником має бути артикль (ну там де він має бути). Навіть якщо це одне слово. У нашому курсі є тільки одне виключення, коли артикль ставити не треба - картинки (і я не знаю чому так).

З найліпшими побажаннями.


Yablunka

Досі цей виняток є, і породжує безпідставні "помилки", заплутуючи! Проте щодо одиноких слів пропускає уже й без артикля.


PIKv19

А у мене переклад "plate" правильний.


AlexanderKush777

Коли вибираєш сллвами "a plate" правильно. А коли з'явилося фото тарілки і я надрукував "a plate" спрмйняло як помилку і написало правильно "plate". Це тупі помилки розробників. Задовбало проходити спочатку тому що розробники туплять.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.