Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Тарілка"

Переклад:A plate

3 роки тому

6 коментарів


a3gG3

Ви неправильно мислите правильно a plate

1 рік тому

ser.antonets

чому переклад "plate" не вірний ?

3 роки тому

Constantinum

За правилами, перед іменником має бути артикль (ну там де він має бути). Навіть якщо це одне слово. У нашому курсі є тільки одне виключення, коли артикль ставити не треба - картинки (і я не знаю чому так).

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

Yablunka

Досі цей виняток є, і породжує безпідставні "помилки", заплутуючи! Проте щодо одиноких слів пропускає уже й без артикля.

2 роки тому

we6yi0pb

.kknnolkkmmmmmmjm:???

1 рік тому

AlexanderKush777

Коли вибираєш сллвами "a plate" правильно. А коли з'явилося фото тарілки і я надрукував "a plate" спрмйняло як помилку і написало правильно "plate". Це тупі помилки розробників. Задовбало проходити спочатку тому що розробники туплять.

1 місяць тому