1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the relation between…

"What is the relation between the war and the economy?"

Çeviri:Savaş ve ekonomi arasındaki ilişki nedir?

January 22, 2015

13 Yorum


Estelliano

Bag nediri kabul etmedi...

April 20, 2015

enis.sahin

Ekonomiyle savas arasindaki iliski nedir bukadar yazdim kabul etsene

September 2, 2015

sirinece798

Rapor et.

September 27, 2015

acansuaslan

Belirli bir ekonomi ya da sözü geçen bir savaştan bahsetmiyor. Genel olarak savaş ve ekonominin ilişkisini soruyor.O halde neden sürekli the kullanmış?

February 3, 2016

FatihZELK

Nasıl ı kabul etmedi

September 14, 2016

scahmed

savaş ile ekonomi arasındaki münasebet nedir?

June 2, 2016

minski08

tam bir sınav sorusu

February 1, 2017

akifemrekosus

Savaş kelimesinin sonuna ın ekledim sadece ona rağmen kabul etmedi

May 28, 2017

akifemrekosus

Ekonominin sonuna ın ekledim kabul etmedi

May 28, 2017

St_ayStrong

The war means to exploit new lands and people. But for only rich. the war means for the poor will be blood and tears.

September 11, 2017

34025

yaptığım çevride; ''savaş ve ekonomi arsındaki bağ nedir'' o bana ise;''savaş.......bağıntı nedir'' diyor. bağ kelimesi doğru. yada bağlantı desin. bağıntı nedir ?

November 7, 2017

soydemerkur

savaşla ekonomi arasındaki ilişki nedir? kabul edilmeli bence

February 2, 2018

KorayA.KAR

What is the relationship between war and the economy? bu şekilde çevirebilirsiniz. https://www.onattercume.com https://www.tercume724.com

July 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.