1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where is my cellphone?"

"Where is my cellphone?"

Çeviri:Cep telefonum nerede?

January 22, 2015

29 Yorum


Ingistiyorum

Günlük hayatta cep telefonuna da telefon diyoruz.


serdaro81

Arkadaşlar dedikleriniz doğru fakat cell dediği için cep telefonu demek zorundayız.


alperzor

"telefonum nerede" nin de kabul edilmesi gerekiyor


MehmetAlba3

Bu nedir ya yuz kere soyledim cep telefonu yanlis cikiyor


bihnabihare

Speaking de cumlenin aynısını okutuyorum kabul etmiyor


mars666

Aynen bende bir türlü 'cellphone' okunuşunu geçemedim


MehmetAlba3

telefon de geccersin beni de deli etmişti o kelime:)


ayberk1122

telefonu da ekleyin orada. kimse cep telefonum nerede demiyor 1990'larda mıyız...


Bugra460210

Telefona cep telefonu mu diyoruz ??


FeyzullahTURGUD

Nerede benim cep telefonum kabul edilmedi


maseker

Cumle yapisi turk cumle yapisina uygun olmadigi icin. Ceviriyi ingiliz cumle yapisina gore kurdugun icin kabul etmemistir


MehmetAliKonyar

Dillerde her zaman alternatif cümle olmalidir cunku hic bir dil hic bir dil in tam cevirisini yapamaz bu sorunun ek doğru cevaplari olmalı değiştirirseniz cok sevinirim saygılar


blue_shado

Bir hata var burda galba yuz defa cellphone dedim anca kabul etti


koray616

Allah razı olsun ya kim yazdıysa telefon demiyi en az 30kere denedim olmadı


smartmanist

Duolingo bir karar verse artık! Bi cell phone diyo bi cellphone.Bitişik mi ayrı mı yazılıyo:))


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


metehanK1

telefonum nerede diyorum olmyor !!!!!!!!!!!!!!


AHMET128794

cell phone ayrı yazılması gerekir bence.


Lisa_Jisoo

Telefon la cep telefonu aynı zaten -


ozgulcaglar.35

Bence, "Telefonum nerede? doğru.


turgay434830

Cell dedigi icin cep telefonu demeliyiz


BernaGamze

selfphone ile cellphone nun okunuşunda pek bi fark yok keşke daha iyi örnekler verilse


rumeyshin

Telefonum nerde kabul edilmeli


ItsAlexaMoon

Kabul edilmemesi normal bence "Where is my phone?" deseydi haklısınız ama dikkat ederseniz cümlede "cellphone" kullanılmış.


bekir_41

we usually use noun that is the phone for our cell phone in turkey I think it is just not for our country whole countries use like this so this answer would be right


jzlcdh

I didn't hear anyone use the word "phone" in a Turkish sentence. But maybe that is common in the biggest cities? Has the word "phone" become a Turkish word now like "taxi" and "sandwich"? If so how do you spell it in Turkish?


m.emrepolat

doğru cevap telefonum nerede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.