1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He had gone home."

"He had gone home."

Çeviri:O, eve gitmişti.

January 22, 2015

7 Yorum


prensesfiyona

fiillerin hallerini bilgi olarak eklemeniz çok güzel olmuş teşekkürler


DavutKARA

He had gone to home olması gerekmez mi ?


sezilik

Home fiiline özel bir durum.House olsaydı 'gone to house' olurdu.


kbrazl

Had gone ile have gone arasında ne gibi bir anlam farkı var ben anlamıyorum had ile havei


EmineKalfa

Had cümleyi hikaye birleşik zamanlı yapıyor.


myenes

gone dan sonra to koyulmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.