"Wij lezen kranten."

Vertaling:We read newspapers.

3 jaar gelden

9 opmerkingen


lisanne0987

waarom is het read en niet reads?

3 jaar gelden

luukn0101
luukn0101

Omdat het meervoudig is, alleen bij he/she/it komt er een s achter het ww

3 jaar gelden

H6Zsr

The newspapers zijn bepalend en newspapers niet

3 jaar gelden

vioolisa

We are reading the newspapers, kan ook, we is meervoud en reading dus ook

2 jaar gelden

HumorHoofd1

Klopt ;)

2 jaar gelden

judith123123123

Ik dacht altijd dat read rijden was maar het is lezen maar wat is dan rijden?

1 jaar gelden

geertje162083

to drive is rijden in het engels

1 jaar gelden

geertje162083

wanneer is het read en wanneer is het reads?

1 jaar gelden

Lianne882092

He/She/It is + s, dus reads De rest,You/We/They/... is gewoon read

Let wel op bij bijvoorbeeld the cat, want dat is it

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.