1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я їм курку, тому що я люблю …

"Я їм курку, тому що я люблю м'ясо."

Переклад:I eat chicken, because I like meat.

January 22, 2015

13 коментарів


romanu-ui

Хіба можна вживати слово "love" в реченні про м’ясо?


Constantinum

Можна. Хоча у реченні вказано like, тобто подобається. По відношенню до предмета ці слова будуть близькі за змістом. Слово любити означає відчувати глибоку відданість, прив'язаність до кого-, чого-небудь.

Тільки слово кохати можна використовувати тільки до представника протилежної статі. Тобто не можна сказати Я кохаю мати.

З найліпшими побажаннями.


romanu-ui

Я просто вважав "love" аналогом нашому "кохати". Тому й виникло питання. Але тепер все зрозуміло. Дякую!


Taras14doc

також вдячний за коментар. Лиш одна ремарка: в сучасному "толерастичному" світі слово "кохати" вже прийнято вживати й не тільки до представника протилежної статі! :)))


PaulShynkaruk

А чому не love, адже так як тут like то буде подобається мясо, а не люблю мясо?


Andrii175696

А не треба писати артиклі перед куркою і м'ясом?


Nordry

Ні, "chicken" тут є загальним поняттям (курятина) і є незлічуваним, а "meat" - незлічуваний іменник взагалі.


Mike15924

Чому I love coffee, а тут I like meat?


CBITLANA

У мене питання: чи можна використати слово "love" для слова "м'ясо"?


0tYA

тепер зрозуміло!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shkrjab

А можна ось так: "I'm eating chicken because i like meat"?


OlehKlypachUA

Чому не "I eat poultry because i love meat" ?


Mikka987076

Слово "love" не може бути застосоване в даному речені! До м'яса має бути застосоване слово "like"! Love щодо предметів чи подій може застосовуватися лише як жаргонізм!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати