1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Žádný z nich nevypadá jako m…

"Žádný z nich nevypadá jako můj manžel."

Překlad:None of them look like my husband.

January 23, 2015

22 komentářů


Krteg

nemelo by tam by: None of them LOOKS like my husband??????????


Daskyleia

V angličtině lze použít obojí, mělo by být uznáno jak look tak looks.

Viz "Note" na následující stránce: https://data.grammarbook.com/blog/singular-vs-plural/none-were-vs-none-was/


MartaVakov

No one of them looks like my husband být nemůže?


JHVzJ

Také jsem to tak přeložil a jen kroutím hlavou, že to není uznáno jako správné


Michal.Bocek

Proč není správně None of them looks like my husband?


kacenka9

Ja tu vetu nemuzu najit (hazi mi to chybu 404), abych se podivala, co tam je za alternativni preklady. Meli bychom, dle meho nazoru uznavat obe verze. Zrovna jsem u podobne vety nedavno mela dlouhou debatu a pri hlasovani se cca 20 rodilych mluvcich priklonilo k variante se s a 20 proti. Zalezi asi na tom, jak ktery z nich pristupuje k podmetu. Jestli povazuji za podmet 'none' a pak je jasne looks, nebo them a pak je look..


PetraHorac

Mně to verzi LOOKS uznalo.


nueby

Taky error hledání. Kačenčini mluvčí asi byli převážně Američani. Britové se alespoň trošku kloní k jednotnému číslu u none of them:

http://goo.gl/IL7kiL


nueby

S velmi specifickými frázemi je ovšem ta potíž, že výsledek závisí na malém počtu knih.


vasapro

None of them doesn't look like my husband ... je opravdu špatně?


JindichHor2

Nelze dát dvojitý zápor.


Calli652485

Nobody of them look like my husband... Nobody být nemůže?


kacenka9

mohlo, ale pak uz je to jednotne cislo (nobody) a musi tam byt 'lookS'


Jja151212

Proč nemůže být - None of them look AS my husband?


ValaCZE

Protože look se spojuje se slovem like nikoli as.


kristapele

No, to se mi ulevilo - looks like je určitě dobře


HellMari

.....does not seems as my husband? (Seems=vypadá)


ValaCZE

Seem má trošku jiný význam než "look like". Použijete ho, když chcete vyjádřit váš pocit, nebo zdání. Kdežto "look like" vyjadřuje spíš fyzickou podobnost.


JanaPravdo1

None of them resembles my husband nie je správne? Ďakujem za posúdenie

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.