Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Žádný z nich nevypadá jako můj manžel."

Překlad:None of them look like my husband.

před 3 roky

16 komentářů


Krteg

nemelo by tam by: None of them LOOKS like my husband??????????

před 1 rokem

Daniel350515

presne tak

před 10 měsíci

Daskyleia
Daskyleia

V angličtině lze použít obojí, mělo by být uznáno jak look tak looks.

Viz "Note" na následující stránce: https://data.grammarbook.com/blog/singular-vs-plural/none-were-vs-none-was/

před 4 týdny

Michal.Bocek

Proč není správně None of them looks like my husband?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja tu vetu nemuzu najit (hazi mi to chybu 404), abych se podivala, co tam je za alternativni preklady. Meli bychom, dle meho nazoru uznavat obe verze. Zrovna jsem u podobne vety nedavno mela dlouhou debatu a pri hlasovani se cca 20 rodilych mluvcich priklonilo k variante se s a 20 proti. Zalezi asi na tom, jak ktery z nich pristupuje k podmetu. Jestli povazuji za podmet 'none' a pak je jasne looks, nebo them a pak je look..

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Taky error hledání. Kačenčini mluvčí asi byli převážně Američani. Britové se alespoň trošku kloní k jednotnému číslu u none of them:

http://goo.gl/IL7kiL

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

S velmi specifickými frázemi je ovšem ta potíž, že výsledek závisí na malém počtu knih.

před 3 roky

e_m_i_l_s

Tato varianta nie je spravna ? nobody of them look as my husband (?)

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Tohle je ta varianta, ktera sice vypada spravne, pochopili by ji, ale nikdo ji nerika. Proste to zni zvlastne.

před 2 roky

Calli652485

Nobody of them look like my husband... Nobody být nemůže?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

mohlo, ale pak uz je to jednotne cislo (nobody) a musi tam byt 'lookS'

před 2 roky

Calli652485

aha :)

před 2 roky

MartaVakov

No one of them looks like my husband být nemůže?

před 2 roky

Mma983459

? looks - 3.os. ?

před 1 rokem

mikulas.cika

Přesně tak

před 3 měsíci