"You have already eaten."

Çeviri:Sen zaten yemişsin.

January 23, 2015

21 Yorum


AliEmreK.

eaten nasıl okunuyor öyle yidin der gibi :D

June 22, 2015

esin606289

:))

July 5, 2017

abdullahresha

Essahtan ya o ne öyle ;-)

November 2, 2018

Yener882160

;);)

March 20, 2016

abdullahresha
November 2, 2018

wildstorm_1970

sen zaten yedin yazdım kabul etti..ama tercümesinde ''yemişsin''diye geçiyor..ayırım yapmalı mıyız..nasıl.?

February 15, 2015

kokdx

Önemli bir soru ama cevap verilmemiş. "Sen zaten yedin" simple past olarak düşünülebilir. Fakat "you have already eaten" cümlesinin Türkçe karşılığı "sen zaten yemiştin mi?", "sen zaten yemişsin mi?" Yani -di'li geçmiş zaman mı, -miş'li geçmiş zaman mı? Kritik nokta bu bence.

February 8, 2016

Elcan649765

Dediğinden hiçbirşey anlamadım! Belki de Azerbaycanca yüzünden olabilir. Sanırım ben bu have takıntısını öğretmene sormadan geçemeyecem.

August 15, 2019

egeninefesi03

Already nin zaten manasını bile manasıyla nasıl ayırt edebilirim. İkisi cumlede farklı anlam oluşturuyor.

January 23, 2015

Viforvendetta

şu iki cümleden çıkarabilirsin ayrımı

i have already cleaned it = zaten temizledim = temizledim bile (zaten)
i even cleaned = ben bile temizledim (hatta)

January 23, 2015

Ender_M_G

Already'nin zaten manasıyla bile manası aynıdır. "Yedim bile" ile "Zaten yedim" aynı anlamda.

March 22, 2015

zelal234

Bende bunu merak ediyordum sağaolun

March 30, 2016

BilgehanEr

"You had already eaten." ile ne farkı var?

March 4, 2015

Ahmet11202

Sen yemişsin zateni kabul etmiyor ne fark eder sanki? x(

February 20, 2016

sefer175524

Eat ne yemek oluyor acaba da sistem yemek yemeği kabul etmiyor

August 12, 2016

fevzi892693

Niye o fener'limi ki

September 18, 2016

bacio_

Sen zaten yemiştin demek istesem ?

May 10, 2017

tugi10019

you have already eaten; so I do not ask that what do you prefer to eat.

June 28, 2017

AtakanSone

burada geçmiş zamanın rivayetinden bahsettiğini nereden anlıyoruz cevabı yazan açıklamasını da yazsın lütfen yedi ile yemiş arasında büyük fark var ingilizce olarak ayırımı nasıl yapıyoruz ???? GÖRÜLEN GEÇMİŞ ZAMAN - GEÇMİŞ ZAMANIN RİVAYETİ ????

January 30, 2019

Erkmen538248

"Sen zaten yedin" yazdim, kabul etmedi.

June 25, 2019

ebuabdullah

Already, present perfect tense'de çoktan anlamına gelir.

August 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.