"Theyareprofessional."

Μετάφραση:Αυτοί είναι επαγγελματίες.

πριν από 3 χρόνια

10 σχόλια


kikipap

Θα έπρεπε να γραψει They are professionals Και όχι They are professional

πριν από 3 χρόνια

hK1w3

το θεωρεί μάλλον επίθετο οπότε δεν έχει πληθυντικό αριθμό

πριν από 3 μήνες

Dimitra_Ar

Όχι, στα Αγγλικά τα επίθετα δεν κλίνονται.

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Sorry Dimitra but in English we often say eg. " It's a good company, they are professionals" meaning each of the employees are professional. You can also say " Its a good company, they are professional" meaning the company.

πριν από 2 χρόνια

NikolaosVafeidis

jeanprendiville In your example, is "company" an "it" or a "they"? It is an it thus the singular. Would you say "they are excellent, they are professional."? No, you would use the "s".

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

"Company" is a collective noun, singular in form it is used with a plural implication. You can say " it is a good company, they are professional" or " It is a good company, it is professional", depending on the emphasis.

πριν από 2 χρόνια

Tarantul1914

Επαγγελματίας είναι -θαρρώ- ουσιαστικό.Επαγγελματικός είναι το επίθετο.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@Tarantul1914 νομίζω ότι λέμε ο επαγγελματίας (άνδρας), η επαγγελματίας (γυναίκα). Ουδέτερο δεν υπάρχει.Μπορούμε να θεωρήσουμε ότι είναι επίθετο χωρίς να έχει τα τρία γένη? Ας περιμένουμε τις απαντήσεις αυτών που γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα σε βάθος

πριν από 8 μήνες

NikolaosVafeidis

Λειτουργεί ως ουσιαστικοποιημένο επίθετο, οπότε θα έπρεπε να κλιθεί.

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ακόμη και σαν απλό επίθετο όμως η πρόταση δουλεύει άρα δεν είναι απολύτως απαραίτητο να είναι στον πληθυντικό.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.