Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Яке населення Франції?"

Переклад:What is the population of France?

3 роки тому

3 коментарі


IgorDanyliuk

Чи можна казати "What is the France's population"?

3 роки тому

mizail
mizail

А можна сказати "how much is a people of france", чи це у мене занадто бурхлива фантазія?

3 роки тому

Constantinum

Страшна фантазія. Можна сказати що завгодно, але:

1) people - це plural (множина) слова person, хоча ще є форма peoples - коли йдеться про декілька груп людей різних за якимись властивостями. Отже people це countable noun (зчисленний іменник). А з countable використовують how many.

One person, two people, three people - Одна людина, дві людини, три людини.

How many dogs (countable) are in the world? - Скільки собак у світі?

How much buckwheat (non-countable) should I buy? - Скільки гречки мені купити?

The peoples of South America including the Aztec, Maya and Inca. - Народи Південної Америки включають ацтеків, майя та інків.

2) How much is - це докорінно неправильна конструкція. Навіть українською ріже слух Скільки є сірників у коробці?, англійською ж завжди після питання скільки буде (чого?), тобто How many matches are in the box?.

3) Питання скільки? передбачає множину. Ви ж не спитаєте Скільки сірник у коробці?, а значить дієслово to be буде у формі are а не is.

4) people of France - дослівно людей Франції. Тобто, якщо ви склали речення до цього моменту вірно буде How many people of France are ... - Скільки людей Франції є....

5) Якщо вам так не подобається слово population, можна спитати Скільки людей у Франції? - How many people are in France?. Але погодьтеся, що таке питання досить дитяче. Якщо ви хочете дізнатися а скільки ж все таки людей у тій Франції, ви спитаєте Яке населення, Правда ж?

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому