A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Winter is coming."

Fordítás:Jön a tél.

3 éve

15 hozzászólás


peter.birk

Game of thrones i,,i(>.<)

3 éve

Daniel782718

Stark is ready to fith with Thanos.

1 hónapja

3DM.
3DM.

"The North remembers"

3 éve

[törölt felhasználó]

    Hodor.

    3 éve

Fatimes

    Imádom azt, aki ezt a mondatot belerakta.

    2 éve

TarAttila

    Go Targaryens :-/

    3 éve

koliv72
    koliv72

    Közeledik a tél. Miért nem jó?

    2 éve

Fatimes

    Because the winter is coming. And we know what comes with it.

    2 éve

Laajoska

    OK. De valakit lefejeztek aki ezt mondta. :) Ettől függetlenül nem értem miért nem fogadja el a közeledik a tél megoldást. (Ha lefejeznek akkor sem)

    2 éve

chvs911

    HODOR HODORR

    3 éve

SzabCsaba9
    SzabCsaba9

    muhahaaaaa! GoT :)

    2 éve

JeneiNorbe

    And the dead come with it

    1 éve

DavidKovac3

    Too old.

    3 éve

Mamika51

    Közeledik a tél. Ez ugyanazt jelenti szerintem, de nem fogadta el.

    2 éve

Tamas51

    Az autó közeledik, a tél közeleg.

    1 éve