Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The same ship is at port."

Traducere:Același vapor se află în port.

acum 3 ani

5 comentarii


Grigoras_Marius

Trebuie "in" în loc de "at"

acum 1 an

Andrada218752

Am zis bine de m-a inteles si o fetita cafe traieste in Anglia si a zis ca e wrong

acum 2 ani

lorelairoberta

imi poate cineva clarifica...nelamurirea: de ce aici "port" este nearticulat -nedefinit-, iar in alte propoziti, substantivul complement, este articulat -the-?

acum 3 ani

fernandopattino

După cuvinte "în" nu se foloseşte articol.

acum 2 ani

CostacheIonut

nu suna bine :)) :P

acum 3 ani