1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They will have returned."

"They will have returned."

Fordítás:Addigra már visszajönnek majd.

January 23, 2015

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

veracras

Az "addigra" szo hianya a forditasban nem szokott hiba lenni. Mar a masodik hibapontot kapom ilyen miatt...

January 23, 2015

Abenhakan

Erről hosszabb levelezés folyt a "Kikerültünk a bétából" topikban, ha érdekel, ott utánanézhetsz.

January 24, 2015

GyulaBerke

Addigra már vissza fognak érni. Ez vajon miért nem jó? Meghiteleztem egy hibabejelentést neki :)

February 21, 2015

Abenhakan

A nyelvtani struktúra teljesen jó, valószínűleg a visszaér nem tetszett neki.

February 21, 2015

fectroll

Addigra vissza fognak térni. -helyes- plusz el is fogadta.... :D

March 28, 2015

Abenhakan

Igen, ez jó.

March 28, 2015

BEszter76

Addigra ők már visszajönnek majd. Ezt nem fogadja el, mert szerinte a helyes válasz: Addigra már már visszajönnek majd. Gondolom, ez hiba... ☺

April 28, 2015

SzabCsaba9

miert hiba hogy nem irtam: 'addigra'? anelkul is helyes a mondat!

February 1, 2016

zsuzsy13

most miért kell az "addigra".

May 10, 2016

bela0830

Kár a következetlenség miatt!!! "She will have returned" esetében elfogadja "Vissza fog térni", akkor itt is el kellene fogadni a "Vissza fognak térni" forditást!!! vagy sehol sem, mert többször előfordul ez a variáció!!!!

July 12, 2016

Sz.Marika

Most dühös lettem, mert a "visszatérnek" miért is nem jó? Ez mintha magyar szókincshiány lenne :-) De az nem ez enyém :-)

September 20, 2016

Hajdusec

Az a tapasztalatom, hogy a magyar nyelv sokkal árnyaltabb és ez a mondat így elég nyakatekert......már a magyar változat.....szóval nem kellene erőltetni a szó szerinti fordítást. Ja és nem zűrzavarnak szántam....

November 30, 2016

CintiAjtai1

Ezt tényleg használjuk így magyarban?!

November 16, 2015

istvanhorv15

Vissza fognak jonni Miert nem eleg?

December 2, 2017

SzabCsaba9

Mert ez befejezett jövő (future perfect).

December 2, 2017

Bandi535199

Addigra már vissza jönnek" MAJD" szó SZÜKSÉGES???

March 13, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.