A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They will have returned."

Fordítás:Addigra már visszajönnek majd.

3 éve

17 hozzászólás


veracras

Az "addigra" szo hianya a forditasban nem szokott hiba lenni. Mar a masodik hibapontot kapom ilyen miatt...

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Erről hosszabb levelezés folyt a "Kikerültünk a bétából" topikban, ha érdekel, ott utánanézhetsz.

3 éve

GyulaBerke

Addigra már vissza fognak érni. Ez vajon miért nem jó? Meghiteleztem egy hibabejelentést neki :)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A nyelvtani struktúra teljesen jó, valószínűleg a visszaér nem tetszett neki.

3 éve

fectroll
fectroll

Addigra vissza fognak térni. -helyes- plusz el is fogadta.... :D

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen, ez jó.

3 éve

BEszter76

Addigra ők már visszajönnek majd. Ezt nem fogadja el, mert szerinte a helyes válasz: Addigra már már visszajönnek majd. Gondolom, ez hiba... ☺

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

miert hiba hogy nem irtam: 'addigra'? anelkul is helyes a mondat!

2 éve

zsuzsy13

most miért kell az "addigra".

2 éve

bela0830

Kár a következetlenség miatt!!! "She will have returned" esetében elfogadja "Vissza fog térni", akkor itt is el kellene fogadni a "Vissza fognak térni" forditást!!! vagy sehol sem, mert többször előfordul ez a variáció!!!!

2 éve

Sz.Marika
Sz.Marika

Most dühös lettem, mert a "visszatérnek" miért is nem jó? Ez mintha magyar szókincshiány lenne :-) De az nem ez enyém :-)

1 éve

MihlyLszlH

Az a tapasztalatom, hogy a magyar nyelv sokkal árnyaltabb és ez a mondat így elég nyakatekert......már a magyar változat.....szóval nem kellene erőltetni a szó szerinti fordítást. Ja és nem zűrzavarnak szántam....

1 éve

CintiAjtai1

Ezt tényleg használjuk így magyarban?!

2 éve

istvanhorv15

Vissza fognak jonni Miert nem eleg?

9 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Mert ez befejezett jövő (future perfect).

9 hónapja

Bandi535199

Addigra már vissza jönnek" MAJD" szó SZÜKSÉGES???

6 hónapja