1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці птахи їдять хліб."

"Ці птахи їдять хліб."

Переклад:The birds eat bread.

January 23, 2015

8 коментарів


Dima4a

я нажав на правильну відповідь а прога не защитала, у правельних відповідях написала ту відповіть що я ажав


SedoyNaz

потрібно вибрати дві правильні відповіді...там підкреслено слово УСІ. одну не зараховує


Serhiy_Koziuk

аналогічна проблема:"я нажав на правильну відповідь а прога не защитала, у правельних відповідях написала ту відповіть що я нажав"


5jj99EGq

this-ці а не the


pintg

Хіба перед множиною можна вживати артикль "the"? Мені здається, що можна використати лише "this".


a3wZ10

І я була в цьому впевнена.Переклала THIS birds eat bread


Anastasiia707549

Відколи "the" означає "ці", я коли пишу сама, наприклад "Ці коні - These horses", воно зараховує неправильно і виправляє на "the"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.