1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is of great importance."

"It is of great importance."

Fordítás:Nagyon fontos.

January 24, 2015

12 hozzászólás


BGica

Az igazán fontos és a nagyon fontos szinonima, ezt a megoldást is el kellene fogadni.


micineni

ez miért importance és miért nem important?


Abenhakan

Az "importance" főnévi alak, jelentése fontosság. A mondat pontos fordítása "Nagy fontossága van". "It is important"- Nagyon fontos. Nagyon hasonló a jelentés, de az első változat igényesebb.


zetorka

Az of a fontossagA miatt kell bele?


wohin0

is has a great importance nem jó?


wohin0

is helyet it de az gondolom evidens


micineni

köszönöm a gyors választ, én meg trehány módon elkéstem ezzel, te pedig gyorsan írtál :O


wegman8

Nagy jelentősége van.


esponta

A nagyon az nem "very" véletlenül?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.