A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is of great importance."

Fordítás:Nagyon fontos.

3 éve

8 hozzászólás


micineni
micineni

ez miért importance és miért nem important?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "importance" főnévi alak, jelentése fontosság. A mondat pontos fordítása "Nagy fontossága van". "It is important"- Nagyon fontos. Nagyon hasonló a jelentés, de az első változat igényesebb.

3 éve

zetorka

Az of a fontossagA miatt kell bele?

3 éve

wohin0
wohin0

is has a great importance nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az kevésbé.

3 éve

wohin0
wohin0

is helyet it de az gondolom evidens

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

persze

3 éve

micineni
micineni

köszönöm a gyors választ, én meg trehány módon elkéstem ezzel, te pedig gyorsan írtál :O

3 éve