1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Which skirt is blue?"

"Which skirt is blue?"

Překlad:Která sukně je modrá?

January 24, 2015

5 komentářů


LiaNaesse1

Nešla by tady použít i ''what skirt is blue ?''


nueby

Ne. Protože je to ještě podivnější než český ekvivalent Jaká sukně je modrá?.


Matafak

Proč nelze "čí" sukně je modrá?


STARrayna

Protože Čí je whose


hamtak2

Mám obrovské problémy rozpoznat význam huhňání, kterým mne obdařujete a pritom slovo blue blu: , když je správně vyslovené je tak krásně znející. Opět jsem měl zde několik zájemců o angličtinu a ani jeden nepozna co znamená to huhňání.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.