1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Un om bun respectă animalele…

"Un om bun respectă animalele."

Traducere:A good man respects animals.

January 24, 2015

16 comentarii


GabiVanghele

Nu inteleg de ce este corect fara articol


WarsawWill

Există o diferență între engleză și română aici:

"respects animals"
= animalele în general

"respects the animals"
= animale specifice, anume, de exemplu:

"The vet respects the animals he treats"
- Veterinarul respectă animalele pe care le tratează

În mod similar:

Animalele pot fi găsite pe fiecare continent
- "Animals can be found in every continent"

Dacă cineva spune "the animals" fără a specifica, eu voi spune "What animals?" (care animale?). Când folosim "the" trebuie să știm exact care.


Sergiu563110

dacă e corect fără articol ar fi de mare ajutor și o explicație


m234

De ce e gresit cu articol????


flower84

Chiar as vrea ca cineva sa aiba o explicatie pentru asta !


Alecz4

De ce nu merge cu articol?


nenea_titi

Da, este corect pentru că propoziția se referă la animale în general, nu la niște animale anume.


LuciaA1961.

Si de ce nu se folosește articol cand se referă la animale in general? Nu am auzit de regula asta.


WarsawWill

Da, este o regula. Nu folosim articolul cand vorbim in general, doar cand vorbim despre lucruri specifice


MinoCo1

Alo! E cineva acsa? Dati ne o explicatie! Cerem prea mult?


mavtJFAu

Prima este corecta, dar nu pot albastri varianta


Remus457914

Cuvantul animalele este un cuvant articulat in limba romana. Translatoru/interpretul din server trebuie invatat ca animale este un cuvant fara articol hotarat. Dar mai are timp sa invete.


fedorizein

De ce respects, și nu respect, in cazul cind se pune pluralul la animals

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.