1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It rains and it rains."

"It rains and it rains."

Překlad:Prší a prší.

January 24, 2015

11 komentářů


Zajinko

Myslim, ze "ono prsi a prsi" by mohlo byt uznano. Domnivam se, ze je to zcela spravne.


nueby

Přidáno, dík.


MichalBern19

Jsem srab, chtěl jsem zkusit slova klasika, ale neodvážil jsem se, bo jsem na telefonu a stálo by mě to určitě zivot


Tomas_Nalevka

Slova klasika to bere taky ;-)


pilka67

Proc je tam to it?


Nemesis_NaR

Protože angličtina prostě musí vyjádřit podmět. A i v češtině říkáme "ono prší," proto "It rains."

Ovšem, máš-li na mysli to druhé "it," tak to může klidně být vynecháno. "It rains and rains" by mělo být správně, protože podmět už je znám a jak jsem vydoloval z internetu - pro souřadná souvětí (a především spojku AND) jde v druhé větě vynechat. Takže stejně tak jde říct: "He sits in his chair and reads" jako "Sedí ve své židli a čte si."


jgstcd

A to bereme. Ted jsem to zkontroloval.


G1n32AkL

Já vím, že bych to už měla vědět, ale jak mám poznat, kdy se ve slovesech na konci píše "s" a kdy ne??? Děkuji za odpvěď


Krmelka001

to ''s'' se přidává pouze když je podmět 3. os. č. j., tzn: on, ona, ono, Karel, konev, atd. tady v této větě je podmět ono (it)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.