A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The tourist has a suitcase."

Fordítás:A turistának van egy bőröndje.

1
3 éve

18 hozzászólás


tdori5
tdori5

@ErikaMam mert az nem birtokos es a 'has' birtokra utal nem letigere

2
Válasz3 éve

pereiarpad

koffer??

1
Válasz3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Bőrönd.

3
Válasz3 éve

villoe

A turistának az utazó nem szinonimája...

1
Válasz3 éve

VargaAttil4

Poggyász ... ez nem magyar szó?

1
Válasz2 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Dehogynem, csak ez nem azt jelenti...az inkább luggage

2
Válasz2 éve

kogu4
kogu4

The books are in my friend's blue suitcase. A könyvek a barátom kék bőröndjében vannak.

1
Válasz6 hónapja

ErikaMam

a turistanal van borond. Miert nem jo?

0
Válasz3 éve

Kenermester1

a turistáknak bőröndjük van - nal mi a baja?

0
Válasz3 éve

pereiarpad

egyes szám..the tourist has....

3
Válasz3 éve

Kenermester1

köszi

1
Válasz3 éve

CsillaKuron

utazótáska miért nem jó?

0
Válasz1 éve

erikapohub

Ezt a magyar így sosem mondja.

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

Hogyan?

0
Válasz1 éve

madarszgabi

A turistánál van egy börönd --- szerintem OK. Nem az a fontos hogy az övé, hanem az, hogy cipeli az útra. Pl "I have a knife" --ezt fordíthatom úgy, hogy van egy késem, de úgy is, hogy van nálam kés.

0
Válasz8 hónapja

Harga
Harga

Nem biztos, de én úgy hallottam: "I have a knife." - "Van egy késem." és "I've got a knife." - "Van nálam kés." Ez így túl mereven hangzik, biztos vannak kifejezések, ahol egyenértékű a kettő. Én elfogadtam, hogy duolingo megoldása korrekt.

1
Válasz8 hónapja

MeliRill

Az a turista nem inkább túrista!?

0
Válasz1 napja