"I need to buy some stamps."

Fordítás:Vennem kell néhány bélyeget.

January 24, 2015

15 hozzászólás


Leving

meg kell vennem néhány bélyeget - miért nem jó, kedves Abenhakan? :)

February 26, 2015

Abenhakan

Ez a mondat milyen szövegkörnyezetben fordulna elő?

February 26, 2015

Leving

Köszi a választ, de nekem nem tűnik magyartalannak

February 27, 2015

Abenhakan

Nem is állítottam ezt, csak kérdeztem, hogy milyen szövegkörnyezetben használnád.

February 27, 2015

Leving

Pl. állok a posta előtt a haverommal: Várj itt, meg kell vennem néhány bélyeget! Mondjuk félretették nekem előre, vagy bizonyos címletű, színű, stb. bélyegért ugornék akkor be éppen. De jó, feladom, ne tessék annyit kérdezősködni! :)

February 27, 2015

Abenhakan

Nyugalom...:-). Azért erőltetem, hogy a végére világos legyen. Az eredeti angol mondat pontosan azt jelenti, min a mintafordítás. Teljesen általánosságban beszél, kell néhány bélyeg a levelezőlapra. A te mondatod azt sugallja, hogy valamilyen ismert, eltett, megbeszélt, stb. bélyeget kell megvenned. Erősen határesetként elfogadható, de az eredeti jobb.

February 28, 2015

Attila44

"A Postán: Anyu gyere már, menjünk, éhes vagyok! Várj fiacskám még meg kell vennem néhány bélyeget." xD :-P

Az utolsó hozzászólásodnál nincs válasz link, ki kellene javítani! Valószínűleg a sok jobbra húzás miatt nem fér el.

May 5, 2015

TrTommy

"Meg" nélkül jó is lenne! Én csak ezt írtam: Kell vegyek néhány bélyeget.

January 5, 2019

GrgSzabolcs

a need to az nem szükségest jelent ? A have to pedig a kell ??

May 13, 2017

Harga

Nem a szavak jelentése a lényeg, érdemesebb kifejezésekről megtanulni három dolgot: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent. Duolingo megoldása korrekt. Szerintem az is jó lehet, hogy: "Bélyegeket kell vennem."

September 19, 2017

Pocsai2

Drogpropaganda

April 13, 2016

Fatima197349

A "néhány bélyeget kell vegyek" miért nem jó?

January 17, 2019

n.k.zsuzsa

"Néhány bélyeget kell, hogy vegyek". vagy
"Néhány bélyeget kell vennem."

June 25, 2019

Katalin571415

A some helyett az 'a few' is jó lehet?

May 6, 2019

Harga

Szerintem jó.

May 7, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.