1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need to buy some stamps."

"I need to buy some stamps."

Fordítás:Vennem kell néhány bélyeget.

January 24, 2015

15 hozzászólás


Leving

meg kell vennem néhány bélyeget - miért nem jó, kedves Abenhakan? :)


Abenhakan

Ez a mondat milyen szövegkörnyezetben fordulna elő?


Leving

Köszi a választ, de nekem nem tűnik magyartalannak


Abenhakan

Nem is állítottam ezt, csak kérdeztem, hogy milyen szövegkörnyezetben használnád.


Leving

Pl. állok a posta előtt a haverommal: Várj itt, meg kell vennem néhány bélyeget! Mondjuk félretették nekem előre, vagy bizonyos címletű, színű, stb. bélyegért ugornék akkor be éppen. De jó, feladom, ne tessék annyit kérdezősködni! :)


Abenhakan

Nyugalom...:-). Azért erőltetem, hogy a végére világos legyen. Az eredeti angol mondat pontosan azt jelenti, min a mintafordítás. Teljesen általánosságban beszél, kell néhány bélyeg a levelezőlapra. A te mondatod azt sugallja, hogy valamilyen ismert, eltett, megbeszélt, stb. bélyeget kell megvenned. Erősen határesetként elfogadható, de az eredeti jobb.


Attila44

"A Postán: Anyu gyere már, menjünk, éhes vagyok! Várj fiacskám még meg kell vennem néhány bélyeget." xD :-P

Az utolsó hozzászólásodnál nincs válasz link, ki kellene javítani! Valószínűleg a sok jobbra húzás miatt nem fér el.


GrgSzabolcs

a need to az nem szükségest jelent ? A have to pedig a kell ??


Harga

Nem a szavak jelentése a lényeg, érdemesebb kifejezésekről megtanulni három dolgot: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent. Duolingo megoldása korrekt. Szerintem az is jó lehet, hogy: "Bélyegeket kell vennem."


Cinegecipoyeah

Szövegkörnyezet #2: Ozorán diskurál két fesztiválozó. -Vennem kell néhány bélyeget. :)


Pocsai2

Drogpropaganda


Fatima197349

A "néhány bélyeget kell vegyek" miért nem jó?


n.k.zsuzsa

"Néhány bélyeget kell, hogy vegyek". vagy
"Néhány bélyeget kell vennem."


Katalin571415

A some helyett az 'a few' is jó lehet?


Harga

Szerintem jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.