"I need to buy some stamps."

Fordítás:Vennem kell néhány bélyeget.

January 24, 2015

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Cinegecipoyeah

Szövegkörnyezet #2: Ozorán diskurál két fesztiválozó. -Vennem kell néhány bélyeget. :)


GrgSzabolcs

a need to az nem szükségest jelent ? A have to pedig a kell ??


Harga

Nem a szavak jelentése a lényeg, érdemesebb kifejezésekről megtanulni három dolgot: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent. Duolingo megoldása korrekt. Szerintem az is jó lehet, hogy: "Bélyegeket kell vennem."


Leving

meg kell vennem néhány bélyeget - miért nem jó, kedves Abenhakan? :)


Abenhakan

Ez a mondat milyen szövegkörnyezetben fordulna elő?


Pocsai2

Drogpropaganda


Fatima197349

A "néhány bélyeget kell vegyek" miért nem jó?


n.k.zsuzsa

"Néhány bélyeget kell hogy vegyek". vagy
"Néhány bélyeget kell vennem."


Katalin571415

A some helyett az 'a few' is jó lehet?


Harga

Szerintem jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.