A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I need to buy some stamps."

Fordítás:Vennem kell néhány bélyeget.

3 éve

15 hozzászólás


Leving

meg kell vennem néhány bélyeget - miért nem jó, kedves Abenhakan? :)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez a mondat milyen szövegkörnyezetben fordulna elő?

3 éve

Leving

Köszi a választ, de nekem nem tűnik magyartalannak

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem is állítottam ezt, csak kérdeztem, hogy milyen szövegkörnyezetben használnád.

3 éve

Leving

Pl. állok a posta előtt a haverommal: Várj itt, meg kell vennem néhány bélyeget! Mondjuk félretették nekem előre, vagy bizonyos címletű, színű, stb. bélyegért ugornék akkor be éppen. De jó, feladom, ne tessék annyit kérdezősködni! :)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nyugalom...:-). Azért erőltetem, hogy a végére világos legyen. Az eredeti angol mondat pontosan azt jelenti, min a mintafordítás. Teljesen általánosságban beszél, kell néhány bélyeg a levelezőlapra. A te mondatod azt sugallja, hogy valamilyen ismert, eltett, megbeszélt, stb. bélyeget kell megvenned. Erősen határesetként elfogadható, de az eredeti jobb.

3 éve

Attila44

"A Postán: Anyu gyere már, menjünk, éhes vagyok! Várj fiacskám még meg kell vennem néhány bélyeget." xD :-P

Az utolsó hozzászólásodnál nincs válasz link, ki kellene javítani! Valószínűleg a sok jobbra húzás miatt nem fér el.

3 éve

GrgSzabolcs

a need to az nem szükségest jelent ? A have to pedig a kell ??

1 éve

Harga
Harga

Nem a szavak jelentése a lényeg, érdemesebb kifejezésekről megtanulni három dolgot: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent. Duolingo megoldása korrekt. Szerintem az is jó lehet, hogy: "Bélyegeket kell vennem."

1 éve

Pocsai2

Drogpropaganda

2 éve

hajnalgyongyver

Kell vegyek néhány bélyeget?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is jó..

3 éve

hegedus10

Some-ot feltétlenül fordítani kell? Vennem kell bélyegeket fordítás jó lehet?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen, sok esetben az is jó.

3 éve

hajnalgyongyver

Köszönöm.

3 éve