"Iwalkintotherestaurant."

الترجمة:أنا أدخل المطعم.

منذ 3 سنوات

13 تعليقًا


Tarek.tito

انا امشي الى المطعم , لماذا ليست صحيحة

منذ 3 سنوات

FaroukZeino
FaroukZeino
Mod

walk into تعني أدحل

منذ 3 سنوات

Mary_ah

I walk to = أمشي إلى. :)

منذ 3 سنوات

MalakGanat

الجملة معناها انا امشى داخل المطعم يعنى انا جوة المطعم موجود بالفعل انما انا ادخل المطعم يعنى لسة هادخل المطعم بمعنىI enter the restaurant

منذ 3 سنوات

moharock

كلمة صح صح صح انا ادخل الي I walk to.. انا أدخل I walk into وعلي الحالتين الكلمتين صح ومفيش داعي للتعقيد

منذ سنتين

Hasib72717

انا امشي خلال المطعم

منذ سنة واحدة

MohamedTah414954

أنا امشي الى المطعم

منذ سنة واحدة

RodyKhalif

هيه مش المفروض انها انا امشي داخل المطعم

منذ سنة واحدة

Rosered289159

I walk into the restaurant.

منذ سنة واحدة

MalakAli765860

امشى للمطعم

منذ سنة واحدة

YWv73

I walk into the restaurant.

منذ 9 أشهر

WadahBadau1

ترجمه مظلله

منذ 4 أشهر

jamalyahya1

I walk into the restarurant

منذ شهر واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.