1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your answer is wrong."

"Your answer is wrong."

Çeviri:Sizin cevabınız yanlış.

January 24, 2015

17 Yorum


umutcanal

yanlış false değilmiydi??


lilacfrogs27

Hayır, false=/=wrong. (İngilizce benim anadılım)

"false" ve "wrong" bezerdir ama aynı değil. bir cevab "wrong" bir cümle "false"

Soru: gece gökyüzü hangi renk? cevab 1: gece gökyüzü siyah - cümle false değil ve cevab wrong değil (true ve correct/right) cevab 2: gökyüzü mavi - cevab wrong ama cümle false değil (wrong ama true) cevab 3: gece gökyüzü beyaz - cevab wrong ve cümle false


serdaro81

Evet ama false daha çok sahte demek yani gerçek olmayan


ahmetemin16

Sahte fake demek sallama sende. Burdan faker reyize saygılar.


HerifinTeki

İngilizce dersinde ingilizce kitabında True False yapıyoruz. Tabi biliyorsan :) Doğrulara True yani T yanlışlara False yani F yi yuvarlak içine alıyorduk. Yani true doğru demek. Doğru demek bir yandan right da olabilir. False yanlış demek. Wrong da olabilir. Belki sahte anlamı da vardır ama False nin bir anlamı yanlış demektir :)


Ha_Re_G

Adam haklı beyler


nurbanu26

Daha çok wrong kullanılıyor :)


Semirro

Wrong un anlami yanlis yaziyo cevapta yanlis yazdin kabul etmedi hatali olacak dedi neden?


Ayenur590983

Semirro; belki yanlış diye yalnış falan yazmışsındır ya da cümlenin başka bir bölümünde hata vardır


mehmetyurdakul1

senin cevabın yangış dedim kabul etti


Ceff1001

Wrong hata demek degil mi


Ropyast

Wrong ve false farkını belirtebilecek bir admin varmı acaba ?


kobihibe

you da are kullanılması gerek miyor mu? ve is takısı is/are özneden sonra gelmez mi burada niçin bu şekilde yazılmış


Berk642864

Özne "you" olsaydı evet "are" kullanılması gerekirdi ancak burada özne "your answer" "senin cevabın" olduğu için "is" olması gerekli


Gntu9

Dualingo da hep wrong böyledir


Nur199403

Arkadaşlar merhaba. Duolongoda chat yok mu konussak??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.