1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This is an agreement."

"This is an agreement."

Çeviri:Bu bir anlaşmadır.

January 24, 2015

18 Yorum


Ozanglr

Antlaşma ve anlaşma farkı nedir


VestelKatk

Ant içmekten gelir ikinci (karşı) taraf olmaksızın kendi içinizde bir düzen kurduğunuzu ve ona uyduğunuzu beyan edersiniz anlaşma ise karşınızdaki ile daha ziyade bir uyuşma hali için beyanat vardır kaldiki bu nüans dahil günümüzde her ikiside bir birinin yerine kullanılabilir kıvama gelmiştir yani dilediğin şekilde kullanabilirsin fark yok


Murat478789

Ama kabul etmiyor


serdaro81

Eklememişlerdir demek ki raporla


CahidTuna

Bu bir sözleşmedir. i kabul etmedi


irfan886690

"bu bir sözleşmedir" kabul edilmeli.

sözleşme = anlaşma


UmutGrzl

"This is a deal" olur mu?


Glsm356620

Olur, rapor edin.


YasarBasaran

"bu bir anlasmadir" ile "bu bir sozlesmedir" es anlamlidir !!!


didemsudec

Neden antlasmayi kabul etmedi?


Kastamonu374

çünkü aynı şey değil


o1AkifOmerTR

Bu anlaşmadır .. Dedim ve kabul etmedi .. Hani bu a ve an lerin anlamı yoktu .. Ama 1 desek olurdu .. E o zaman neden bir yazmadım diye kelime atladığımı söylüyor.. Bunu hazırlayan nereden Türkçe öğrenmiş .. Bilmek lazım ..


Cankat707990

sözlesme veya mutabakat cevabı neden kabul edilmiyor


MrNobody2897

anlaşma yerine; sözleşme, antlaşma, uzlaşma gibi kelimelerde kullanılabilmeli iken Duolingo team bu ve benzeri kelimeleri kabul etmiyor.


HakanSait

Yanlışlıkla "sözleşme" yazıp gönderdirmiş bulundum. Lütfen silin.


lknur486533

Salakmısınız çocuklar siz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.