"Zij hebben veel verschillende vissen om te proberen."

Vertaling:They have many different fish to try.

January 24, 2015

6 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


ZKrcKz

Ik snap iets niet.

"to + ww" komt weleens aan het eind van de zin en weleens in het midden van een zin.

Wie kan me daarmee helpen wanner dit en wanneer dat?


briat2

Vissen fishes is volgens mij goed


Jorigas

vissen in meervoud is dat enkelvoud in engels ?


Irena2Harting72

Wat is er verkeerd aan ´They have a lot of various fish to try´?


Ellen676134

Vissen is bij mij ook fishes en niet fish. Wij leten Engels, jullie moeten eerst Nederlands leren.


MichelineV19

Werkwoorden moeten bij elkaar blijven, dus they have to try many different fish

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.