"Until I find it."

Překlad:Dokud to nenajdu.

před 3 roky

8 komentářů


33mimi

A aký by bol preklad "Dokuď to najdu" ?

před 6 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

No jo, ale co veta "dokud to najdu" znamena v cestine? Ono se to blbe preklada, kdyz nevim, co by to mohlo znamenat.

před 6 měsíci

33mimi

Možno si ako slovenka zle vysvetľujem "dokud". mám na mysli napr. "kým to nájdem" ....bude už neskoro. čiže tiež asi v češtine myslené "Dokuď to najdu"....múže být pozdě. (je to zlá úvaha?)

před 6 měsíci

vladimirbz

česky řeknu "Až to najdu, může být pozdě"

před 4 měsíci

MartinPope2

Je tam přítomný čas a žádný zápor. Tudíž "Dokud to nacházím"

před 4 měsíci

Honza_U

Než to najdu to bere

před 2 měsíci

vatahamilan

nie je tam zápor

před 3 roky

Nemesis_NaR

"Until" znamená podle kontextu "až do" - "We will be here until the evening = Budeme tu až do večera" nebo to znamená "dokud ne", což je přesně případ této věty - tedy vše je naprosto v pořádku.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.