"إنه غير ممكن."

الترجمة:It is not possible.

January 25, 2015

9 تعليقات


MariamAnis

it is impossible هل صحيحة ؟؟

January 25, 2015

Mary_ah

هناك فرق بسيط بينهم، not possible تعني "غير ممكن" أما impossible فتعني "مستحيل" وليس بالضروري أن يكون غير الممكن مستحيلاً. :)

January 27, 2015

FaroukZeino

نعم

January 25, 2015

AhmedAli548191

it is impossible

March 19, 2016

SAG.7th

حياكم بنادي اللغة الإنجليزية mwxd8v

February 23, 2017

sJuG4

it is not possible >>انه غير ممكن

May 25, 2017

ammar799623

It is impossible صحيحة اخوتي ليلي ميسأل

July 28, 2017

sanaa507798

هو مستحيل

February 10, 2018

shamsyouss

مش عارف الصراحة مرة يكتب انه ف اكتب he is و مرة يقولى لا it is و عكس صحيح

January 29, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.